Τετάρτη 6 Ιανουαρίου 2010

O ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ


(Γραφείο υπεύθυνου προσωπικού)


-Είμαι τελειόφοιτος του τμήματος Δημοσίων Σχέσεων της Παντείου και...
-Εεε..έχει καλυφθεί η θέση.
-Μα σήμερα το πρωί που μου τηλεφωνήσατε να έρθω για την συνέντευξη...
-Προσλάβαμε άλλη.
-Μα όταν μιλήσαμε στο τηλέφωνο μου είπατε ότι το αντικείμενο των σπουδών μου σας φαίνεται ιδανικό για την θέση της υποδοχής πελατών.
-Δεν μας κάνεις, κοπέλα μου! Πώς να σε προσλάβω έτσι όπως είσαι; Η αγγελία το έλεγε ξεκάθαρα: εμ-φα-νί-σι-μή!!!


(Η κοπέλα περπατάει βουρκωμένη στον δρόμο)
"Εμφανίσιμη... Εμφανίσιμη! Τι θα πει αυτό; Η μαμά μου πάντα έλεγε ότι είμαι όμορφη. Τι θα γινόταν αν με προσελάμβανε; Θα τρόμαζαν οι πελάτες; Τόσο χάλια είμαι; Και το πτυχίο; Δεν μετράει το πτυχίο; Το φιλότιμο και η εργατικότητά μου δεν μετράνε; Δεν είμαι η γαμψή μου μύτη και τα γουρλωμένα μου μάτια... Θέλω να κλάψω..."



by V.

1 σχόλια:

aniaris είπε...

βρωμορατσιστές είμαστε.